Garantieprocedure
Stappenplan garantie en defecten
Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.
1.) Meld via email bij onze Support Desk dat u een artikel retour wilt sturen
2.) U ontvangt via email een bevestiging van uw verzoek en ons retournummer
3.) U ontvangt via email instructies voor de verzending van uw product
4.) Wij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
Defecten en garantie aanspraken kunnen alleen in behandeling genomen worden met een door IFM-Ecom verstrekt retournummer.
Bij het terugsturen van een garantie of defect dient u zich tevens aan de volgende zaken te houden:
- Alle oorspronkelijke verpakkingsmaterialen moeten meegeleverd worden
- Het product moet voorzien zijn van een probleemomschrijving
- Alle email, correspondentie en overige afspraken moeten meegestuurd worden
- Garantiebewijs, factuur en pakbon moeten meegestuurd worden.
Hieronder vindt u een overzicht van onze veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.